(✿◠‿◠) CaRameL (✿◠‿◠)
I'm happy :)
Monday, 2 July 2012 @ 01:20 | 0 Comment [s]

Yeayyy  gembira n bertuah :) sebab nye kaaann kita dapat gaji dah . Bole lah beli ape2 jeee ..
Duit ?? spe yg tak nak kan ! orang gila kat tepi jalan pun kenal duit n nak duit taw ! 
Dunia yg indah ni , semua memerlukan duit jee k ! No Money No Talk !! 
Duit segala2nye nye .. haaaaa ! kena ingat jugak , duit tetap duit tapi duit bukan semuanye bg kita !
Bile nyawa kite dah tak ade , Duit yg kite bangga2 kan tuh jugak lah kena tinggal ok !
Hanyaaaa .. Amalam sahaje yg kite bawa :) So kalau kite ade duit .. tak perlu nak riak sgt lha yer ...


 Eh lupe lah pulak .. dah gaji ni kena belanja family niii~ ayooo mcm mne leh lupe pulak heee :)



Older Post
Disclaimer

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. Please follow my blog yaa .. Thanks :)


DiaryAboutSite