(✿◠‿◠) CaRameL (✿◠‿◠)
Music is My Life , The lyrics Are My story
Friday, 22 June 2012 @ 22:48 | 0 Comment [s]

Waw so sweet 2 people . Sweet couple <3 Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like :*
Hm , alangkah indahnye my love main kan guitar di depan mata aku ni .. Ya ALLAH gembira nye wey . Dah dpt bygkn ni ape yg aku rase kan .. ngeh3 .. opss , aku ni kuat berangan taw ! lalalala 
Bak kata pepatah lah kan " tido tak cukup . makan tak kenyang . mandi tak basah . " lebih kurang mcm itu lah pepatahnye .. huhuu ........
Yelah kan , kadang2 je ddy main guitar utk aku .. tak selalu . hmm :(
Tp skuk ni kan kan kan , aku rindu lha nak dgr dye main guitar . Sbb dah lama tak dengar . Tak ape bie, sayang tahu bie buzy dgn kerja ..
Mugkin Suatu hari nanti , kita berdua akan bersama2 hanya kite berdua saja bie dan sayang main guitar sama2 :) muahhhhhhhhhhhh :*

Sayang awak , saya rindu awak , saya cintai awak .. muahhh sayang *



Older Post | Newer Post
Disclaimer

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. Please follow my blog yaa .. Thanks :)


DiaryAboutSite