(✿◠‿◠) CaRameL (✿◠‿◠)
Anugerah....
Wednesday 22 June 2011 @ 08:58 | 0 Comment [s]



Kehidupan adalah anugerah utama Illahi. Anugerah kehidupan memberi gambaran kebesaranNya buat kita manusia, yang wajib kita syukuri dan hargai. Internet adalah kemudahan buat umat manusia. Justeru itu, manafaatkan ia untuk kesejahteraan diri kita dan umat sejagat. Sentiasalah kita beringat, apa yang kita lakukan, akan dipertanggungjawabkan pada kemudian hari.

   Gunakan sebaik-baiknya kurnia Allah swt kepada kita. Halalkan kegunaan akal, hati dan lidah pada perkara yang bakal membawa kecemerlangan diri kita dunia dan akhirat. Kita hidup hanya sekali. Sekali 'pergi' tak kan kembali. Buat baik berpada-pada, dan buat jahat jgn skali....

      IZINKAN AKU PERGI jika itu boleh membahagiakan dirimu. Biar aku lenyap dari pandangan mata dan hati kalian.

 Aku tidak sanggup lagi menongkah alam. Aku tidak sanggup berkongsi kasih lagi denganmu. Biarlah aku mengalah. Ambillah semula hakmu... kerana hadirnya aku sekadar menumpang kasih sementara diberi ruang waktu.



| Newer Post
Disclaimer

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. Please follow my blog yaa .. Thanks :)


DiaryAboutSite