(✿◠‿◠) CaRameL (✿◠‿◠)
I'm happy :)
Monday, 2 July 2012 @ 01:20 | 0 Comment [s]

Yeayyy  gembira n bertuah :) sebab nye kaaann kita dapat gaji dah . Bole lah beli ape2 jeee ..
Duit ?? spe yg tak nak kan ! orang gila kat tepi jalan pun kenal duit n nak duit taw ! 
Dunia yg indah ni , semua memerlukan duit jee k ! No Money No Talk !! 
Duit segala2nye nye .. haaaaa ! kena ingat jugak , duit tetap duit tapi duit bukan semuanye bg kita !
Bile nyawa kite dah tak ade , Duit yg kite bangga2 kan tuh jugak lah kena tinggal ok !
Hanyaaaa .. Amalam sahaje yg kite bawa :) So kalau kite ade duit .. tak perlu nak riak sgt lha yer ...


 Eh lupe lah pulak .. dah gaji ni kena belanja family niii~ ayooo mcm mne leh lupe pulak heee :)


Keseorangan :(
Friday, 29 June 2012 @ 22:34 | 0 Comment [s]

Awak Awak Awak ., kite sedih lha awak ! fikiran aku ni kosong je taw ! Ape lah nak buat nii ..
Serabut otak aku ni skuk ! ayoyooo .. ade korg kesah ? mesti tak kan .. tak ape aku dah thu ..
Dalam Seminggu aku asik nak marah org je .. event salah aku sendiri ! shit!!! sial lah .. !!
Semalam , aku nangis sorang2 kat tempat kerja .. nangis kat belakang . Macam orang gila !
Nasib baik tak ade org nampk .. kalau nampak , malu aku di buatnye !! Nangis pun ade sebab .
Aku sunyi sebenarnya .. itu masalah aku ! itu sebab aku ni pendiam tak banyak cakap !
Tp kalau dah bercakap tuh , mengalahkan joyah taw ! jangan main2 dengan orang pendiam nii~
Tak ape lah , dah nasib hidup aku mcm ni kot ! ALLAH sahaje yg mengetahui :)
Aku perlukan teman2 bile aku kesunyian . Please do you understand . help me ..... please ! :(



Older Post
Disclaimer

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. Please follow my blog yaa .. Thanks :)


DiaryAboutSite